2008/08/28

ŠKOLA V PŘÍRODĚ VE VOLYNI DNES:

Škola v přírodě ve Volyni, kam rok co rok mířily proudy dětí ze severních Čech, je mrtvá. Po tahanicích s jejím prodejem, nápadech jako vězení nebo nové sídlo rádia Svobodná Evropa, skončila v rukou soukromý firmy, která se snažila vytvořit z ní rekreační středisko. Nepovedlo se.
Exluzivní fotky od známýho, co si na Šumavu udělal výlet, nabízím i vám. Kdo tu vyrůstal tak jako já, určitě ho zamrazí.

39 komentářů:

  1. Anonymní3/9/08

    Ondro tak to je docela mazec... Čekal bych, že to bez jakékoli údržby bude chátrat. Ale takhle rychle...

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam nikdy nebyl, tak to srdce tak nebolí... Jak asi vypadají Kouty nad Desnou? Ty se snad drží;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní22/12/13

      Jj, do Koutů nad Desnou jsem jako dítě jezdila a minulý rok jsme si tam udělala s manželem výlet a ty běží, je tam rekreační středisko. Ve Volyni jsem byla na ŠvP asi třikrát a je to tedy děs :(.

      Vymazat
  3. CoOže?!No to si děláš srandu,tak to trochu zabolelo no...:'(

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní28/10/08

    já sem tam byl asi ve 2 nebo 3 třídě a bylo to tam moc pěkný...je to škoda :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/12/08

    ahoj, pro ty, které zchátralost potrápila: Díky novým majitelům se ze školy v přírodě se buduje rozsáhlý domov důchodců, který já jako volyňák schvaluji. Chátrání končí. :-) mějte se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, já bych něco udělal pro děti švp
      Ane furt pro důchodce

      Vymazat
  6. Anonymní14/4/09

    Byla jsem tam před osmi lety ve škole v přírodě a moc se mě tam líbilo...Je to opravdu škoda, že to takhle dopadlo:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17/4/09

    je to ostuda,byla jsem tam na dovolené a ty fotky-šok.Myslela jsem,že to bude ještě lepší,ale tohle jsem opravdu nečekala

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18/4/09

    Ahojte, já byla ve Volyni asi v 6. třídě a je mi z toho co jsem viděla dost smutno. Ti z nás co tam strávili alespoň pár dní tam mají svou vzpomínku která pomalu ale jistě upadne v zapomění. Chtělo by to se spojit a vymyslet něco, aby se tohle chátrání našich vzpomínek zachránilo... Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní18/4/09

    Máte někdo ještě adresu do Volyně?? Chtěla bych se tam sama zajed podívat kdyžtak pište na meil lucie.mout@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní24/5/09

    Byla sem tu v 5 a v 8 třídě a milovala sem to tu,je hrozný co z toho udělali,naštěstí naše vzpomínky nám zůstanou...

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní18/11/09

    Tyvoe že se nestydí, to je přesně postup našeho státu nejřív se pro něco rozhodnou a pak to prodej soukromnikovi, jinak to dopadnout nemůže. Veliká škoda.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní12/3/10

    teda tak to je fakt síla, nemám slov.Jako malá jsem tady trávila tři neděle ve škole v přírodě.Čekala jsem všechno jen né tohle fakt fuj. Jak by řekla klasik "SE POBLEJU"
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní28/6/10

    no taky koukám jak to vypadá, i já jsem tam několikrát byla a je mi z toho smutno. Letos bych si tam chtěla udělat výlet a juknout se, jak to vypadá. Škoda, že to tak nechali zchátrat, myslím si, že by i dnes byl o to zájem... Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní14/8/10

    Předevčírem jsme tam zavítali na nocleh. V celém areálu, který vypadá ještě víc hůř, jsme tam byli sami a vrátný. Je to jak návštěva Černobylu. Hodím sem pak odkaz na fotky jak to tam vypadá teď.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní22/10/10

    Tahle budova mi vždycky přinese úsměv na tvář, byla jsem tam 4x ve škole v přírodě, zažila jsem tu svý první lásky, spoustu legrace a zážitků....ty fotky mě úplně dostaly...jako by to bylo včera co jsem tam byla, vidím to tam jako dnes....tohle si radši do vzpomínek neuložím :o(

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní16/12/11

    Smutné :( Byl jsem tam na škole v přírodě ve třeťáku v r. 1997. Moc hezký areál. Myslím, že co do velikosti, účelu a architektonického řešení naprostý unikát, který by stál za zachování. Ještě dnes si pamatuju pití mléka na terase o přestávce a večerní sedávání v osmiúhelníkových altáncích... Honza

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní14/3/12

    hruza a tak krasne to bylo to ani neni mozne proc to ne nechaly tak jak to bylo aspon ta vzpominka nam zustala chodby jidelny terasy pokoje umivarky mala budova veka budova areal a vse to krasne venku no jo no ale mame krasnou vzpominku a naco vzpominat bylo to uzasne nemam slov na to co jsme tam prozili a zazili

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní27/4/12

    souhlasim se vsemi!!je to katastrofa...co vytvorit na FB udalost nebo nekde se domluvit a jet tam vsichni co by o prohlidku meli zajem,myslim ze by nas bylo hodne a urcite bysme si debatou mohli k tomu kazdej co rict a spolecne zavzpominat,hmm?tak piste...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda je, ze to nenechali pro děti jako školu v přírodě. Hodně na to zapomínám, to bylo tak krásný, okolo lesy, krásná příroda a hlavně Hoštice slunce seno.... Teď je mi 36 let a chtěl bych se tam podívat z dcerou, dokud to tam stojí. Moc mě to mrzí byl sem ta 5× aje to málo zpominej mě čau lidičky

      Vymazat
  19. Anonymní11/5/12

    je to velka skoda že to tak dopadlo.((((((( jezdil sem, tam rad a vzpominam nato rad ale ted když to vidim tak se mi chce brečet.nechapu ty lidi co to prodali sou pekny kokoti.ja bych to nechal zase provoznit aby se tam jezdilo jako kdysi .

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní20/5/12

    také jsem tam prožila jeden krásný týden..jsem v šoku..večer jsme sedávali v těch altánech po stranách a v tom átriu...hrůza hrůza hrůza, aspoň, že vzpomínky mi nikdo nevezme...byla jsem na mnoha školách v přírodě a různých soustředěních, ale takhle byla unikátní, hlavně díky tomu krásnému venkovnímu areálu, obrovská škoda...

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní23/5/12

    taky jsem tam byl na škole v přírodě, odhadem 15 let zpátky... když člověk vidí ty zarostlé schody, nestačí se divit, jak to za ty léta zchátralo
    nějak ten čas utíká, i když se to nezdá...

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní24/10/12

    Já tam jezdila a byla jsem se tam aj podívat,a moc srdíčko bolelo při vzpomínkách,jak to tam vypadalo a jak to vypadá teď. Je to fakt velká škoda,jako děcka jsme se tam něco navyváděly.Člověku je z toho ouvej když to vidí. Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní5/11/12

    Je hruza co dopustili, aby se tim stalo !! Co pracne kdysi vybudoval stat se zase tedka nechalo levne prodat=rozkrast a zdevastovat. Akorad jsem tam dneska byl se podivat, jezdivali jsme tam se zakladkou snad kazdy rok a byly to ty nejlepsi skoly v prirode. Jedni zkurvisyni urednici to prodali a dalsi soukromej to koupil, uz se nesmi ani tam nahoru do prava od arealu do lesa, tam taky dali zavoru. Chce se mi zvracet. Vsechno se tu rozkrada, zakazuje a lidi vsudepritomnyma fizlama a kamerama spizlujou a buzerujou a jeste se sem vpousti samej negr a vetnamec do tyhle republiky, ale to uz je na dalsi tema...

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní31/12/12

    je to smutné,taky mam mnoho vzpomínek z tohoto místa.jako dítě z chomutovska sem tam byl tak 3x.na jaře se tam musim zaject podívat na vlastní oči...

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní1/1/13

    Je mi z této demokraci co vládne v této zemi nablití.Spousta lidí si bere komunisty do svojí sprostý držky aniž by věděli proč.Jeden blbeček řek a ostatní řvou s nim.Nebejt komunistů tak ted asi má každej kus hadru a spíme pod širákem.Ve volyni jsem byl 3x a to před zhruba 12 lety.Tehdy jsem ty školní vejlety moc nemusel,ale mělo to něco do sebe...

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní15/3/13

    Taky jsem tam byl 2x se školou.....bylo to tam super.....je to škoda že to takhle zničily.....

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní13/8/13

    Kapitalismus = vykořisťování člověka člověkem

    což nikdo z obyčejných lidí v 89 nevěděl(byli balamuceni cílenými lžmi) jen ti chytřejší to moc dobře věděli proto chtěli to co je dnes.
    A tohle je jasný výsledek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nemá s kapitalismem a vykořisťováním nic společného. Zkrátka ovzduší se v Ústeckém kraji (i díky revoluci) nepředstavitelně zlepšilo a tak už není důvod posílat děti na jih Čech. Je to smutné, ale je to logický důsledek :)

      Vymazat
  28. Anonymní9/3/14

    V ŠVP Volyni jsme byli se školou naposledy před takovými dvanácti lety. Mrzí mě že tu školu zrušili. Paradoxně ta verbež zrušila i naší základní školu, takže od té doby se mi tento režim zhnusil definitivně.

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní16/4/15

    Bude z toho důchoďák :(

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní28/4/16

    Byl jsem tam na SvP nekdy v roce 1998. Uz tehdy mi nedochazelo, proc se to jmenuje skola v prirode, kdyz jsme byli ubytovani v panelovem komplexu, kde deti skotaci na betonu. To jsme rovnou mohli zustat doma. Za nejlepsi SvP, ktere jsem jako dite absolvoval povazuji ruzne mensi chaty, ubytovny a taborove arealy s chatkami. Cili moznym duvodem dnesniho stavu muze byt obecny nezajem o podobne zarizeni.

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní10/8/16

    Dneska jsem tam byl... je to tam úžasné. Ale byl bych posratý strachy, kdybych tam bydlel :D

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní4/9/16

    Byl jsem tam na zakladce snad 10x. Nejlepsi skola v prirode, kam se hrabala Primda. Da se tam udelat prohlidka? Rad bych se podival i dovnitr. Bludiste pavilonu H (nevim proc, ale utkvelo mi v pameti H3/4 :-) ). Podle fotek to tam vypada desne. Mrzi to.

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní9/5/17

    je to smutne jak to tam nechali zchatrat a rozkract. ma nekdo z vas fotografie z doby kdy byl areal plne funkcni? kdyz by jste je poslaly byl bych moc rad. predem dekuji. k.jira33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Anonymní13/9/17

    Dneska je to ruina. Volyňačka

    OdpovědětVymazat
  35. Je to velká škoda,bylo tady moc krásně,jezdili jsme tam 2x do roku ze školou,byl jsem tady snad 20x,je to škoda,mel by to vzit do rukou stát a nechat to opravit a dat vse do puvodniho stavu a udelat zde opet školu v přírodě,je to škoda to nechat zničit.

    OdpovědětVymazat